Müşteri Memnuniyeti ve Çağrı Merkezi

Müşteri Memnuniyeti ve Çağrı Merkezi

Mağaza sisteminin hedefi, 1 saat içerisinde, tekstil cinsi ve kilogramı fark etmeksizin müşteri taleplerini karşılayarak, minumum maliyet ile alacakları hizmet sonrasında, en üst seviyede memnuniyeti sağlamaktır.

Mağaza içerisinde yer alan çağrı merkezi numarası ile yaşayabilecekleri bir problemde hızlı çözüm sunulmakta, iyileştirme kapsamında öneri ve düşüncelerini hem çağrı merkezi hem de e-mail ile ulaştırabilmektedirler.

Ulaşan tüm talepler, Laundry Box ilgili birim yöneticileri tarafından kayıt altına alınarak, hem yatırımcıya raporlanmakta hem de çözüm odaklı sonuçlandırılarak müşteriye geri bildirimde bulunulmaktadır.