Bilgiler

Lokasyonun Önemi

Lokasyonun Önemi

Lokasyon, müşterilerin mağazaya erişimi ve makine kapasite doluluk oranı için önemlidir.

Lokasyon seçimi yapılırken öncelikle sırasıyla bölge / mahalle / cadde / sokak belirlenmelidir. Devamında tercih edilecek mağaza noktasını merkez kabul ederek, 1 km. çap içerisinde 1. müşteri hedef kitlesi, 2 km. çap içerisinde 2. müşteri hedef kitlesi etüt edilmelidir.

Devamı
Mimari Tasarım

Mimari Tasarım

Mağazanın tüm mimari tasarımı Laundry Box iş ve marka sözleşmesinde şirket yöneticileri tarafından belirlenmiştir.

Yönetmelik maddelerine uygun olacak şekilde Laundry Box Teknik ve Mimari ekibi tarafından uygulanmaktadır.

Devamı
Makine ve Teknoloji

Makine ve Teknoloji

Dünya’ nın en büyük ticari endüstriyel makine üreticisi ve satış payına sahip olan “ Alliance Laundry System “ şirketinin Primus marka makineleri kullanılmaktadır.

10 – 11 – 14 – 18 – 24 – 28 kg. kapasiteli yıkama parkuru, 
10 – 13 – 16 – 24 kg. kapasiteli tek tamburlu kurutma parkuru, 
15 + 15 kg. ve 20 + 20 kg. kapasiteli stack tip çift katlı kurutma parkuru ile mağaza kurulumu gerçekleşmektedir.

Devamı
Müşteri ve Konseptler

Müşteri ve Konseptler

Mağazalar için değişen bölge ve lokasyon kriterleri dikkate alınarak aşağıdaki müşteri grupları hedef alınabilir :

Turistik taleplerin yoğun olduğu

Devamı
Teknik ve Kontrol Sistemi

Teknik ve Kontrol Sistemi

Mağazalar, yatırımcının uzaktan kontrol edebileceği otomasyon altyapısı ile kurulmaktadır.

Kapı, kepenk, makine, tesisat, dozajlama, güvenlik, kamera, ödeme sistemi kontrolü ile kimsenin çalışmadığı bir mağaza sistemi sunulmaktadır.

Devamı
Fizibilite ve Veri Analizi

Fizibilite ve Veri Analizi

Mağaza kurulum kararı verilirken yatırımcılarımızla beraber adım adım izlediğimiz bir sistemde şeffaf ve erişebilir veri analizleri dikkate alınarak stratejik planlama yapılır.

Lokasyon seçimi, mağaza yeri belirlenmesi, mekanik ve mimari planlama, makine yerleşim ve tesisat projeleri, saha ve müşteri etüdünde danışmanlık desteği bedelsiz sağlanır. 

Devamı
Ödeme Sistemi

Ödeme Sistemi

Mağaza içerisinde yer alan dijital ödeme platformu ile müşteriler hem nakit hem de kredi kartı aracılığıyla ödemesini tamamlar.

Ödeme sonrası platformdan alınan jetonlarla istediği makineyi aktif ederek işlemlerine devam eder.

Devamı
Garanti ve Periyodik Bakım

Garanti ve Periyodik Bakım

Tüm sistem 3 yıl garanti kapsamındadır.

Periyodik bakım, makinelerin uzun ömürlü ve kesintisiz çalışması için önemlidir.

Devamı
Zaman ve Mağaza Yönetimi

Zaman ve Mağaza Yönetimi

Girişimci yatırımcılar için zaman yönetimi değerlidir.

İş modelimizin temeli, insansız operasyonel çalışmaya ve otomasyon – algoritma tabanlı uzaktan kontrol sistemine dayanır.

Devamı
Müşteri Memnuniyeti ve Çağrı Merkezi

Müşteri Memnuniyeti ve Çağrı Merkezi

Mağaza sisteminin hedefi, 1 saat içerisinde, tekstil cinsi ve kilogramı fark etmeksizin müşteri taleplerini karşılayarak, minumum maliyet ile alacakları hizmet sonrasında, en üst seviyede memnuniyeti sağlamaktır.

Mağaza içerisinde yer alan çağrı merkezi numarası ile yaşayabilecekleri bir problemde hızlı çözüm sunulmakta, iyileştirme kapsamında öneri ve düşüncelerini hem çağrı merkezi hem de e-mail ile ulaştırabilmektedirler.

Devamı