Müşteri ve Konseptler

Müşteri ve Konseptler

Mağazalar için değişen bölge ve lokasyon kriterleri dikkate alınarak aşağıdaki müşteri grupları hedef alınabilir :

Turistik taleplerin yoğun olduğu

  • Öğrenci gruplarının yoğun olduğu
  • Günlük – haftalık – aylık kiralama alanlarının yoğun olduğu
  • Butik otel hüviyetinde olan tesislerin yoğun olduğu
  • Ev dışı tüketim kanalı olan restaurant – cafe gibi alanların yoğun olduğu
  • Klinik – hastane gibi tesislerin yoğun olduğu

Mağazalar küçük – orta – büyük konsept bazında oluşturulabilir. 

Konteyner şeklinde özel dizayn edilebilir. 

Otel lobileri ve kamusal – özel alanlarda bankamatik şeklinde yapılabilir.

  • Küçük konsept (4 ve altında makine sayısına sahip – yaklaşık 30 metrekare)
  • Orta konsept (4 yıkama ve 4 kurutma makinesi – yaklaşık 50 metrekare)
  • Büyük konsept (6 yıkama ve 6 kurutma veya üzeri makine – yaklaşık 90 metrekare)
  • Otel lobi konsept (Stack tip 2 yıkama – 2 kurutma makinesi – yaklaşık 4 metrekare)
  • Konteyner konsept (Konulacak yerin uzunluğuna bağlı istenilen ölçülerde ve makine sayısı ile yapılabilir.)