Müşteri ve Konseptler
Mağazalar için değişen bölge ve lokasyon kriterleri dikkate alınarak aşağıdaki müşteri grupları hedef alınabilir :
Turistik taleplerin yoğun olduğu
- Öğrenci gruplarının yoğun olduğu
- Günlük – haftalık – aylık kiralama alanlarının yoğun olduğu
- Butik otel hüviyetinde olan tesislerin yoğun olduğu
- Ev dışı tüketim kanalı olan restaurant – cafe gibi alanların yoğun olduğu
- Klinik – hastane gibi tesislerin yoğun olduğu
Mağazalar küçük – orta – büyük konsept bazında oluşturulabilir.
Konteyner şeklinde özel dizayn edilebilir.
Otel lobileri ve kamusal – özel alanlarda bankamatik şeklinde yapılabilir.
- Küçük konsept (4 ve altında makine sayısına sahip – yaklaşık 30 metrekare)
- Orta konsept (4 yıkama ve 4 kurutma makinesi – yaklaşık 50 metrekare)
- Büyük konsept (6 yıkama ve 6 kurutma veya üzeri makine – yaklaşık 90 metrekare)
- Otel lobi konsept (Stack tip 2 yıkama – 2 kurutma makinesi – yaklaşık 4 metrekare)
- Konteyner konsept (Konulacak yerin uzunluğuna bağlı istenilen ölçülerde ve makine sayısı ile yapılabilir.)